Hai să ne cunoaștem!
Ai un proiect care te interesează să-l discuți cu noi?
Suntem destul de prietenoși, trimite-ne un mesaj și te
Client: Purcari Wineries
Group
Naming
Design ambalaj
Design etichetă
Dezvoltarea unui concept pentru un vin care să încurajeze contemplarea esenței umanității și a originii sale ca specie. Pentru a se redefini nu doar pe sine, ci și pe cei care te înconjoară.
În timpul discuției cu clientul, am introdus numele Sapiens. Acest concept se învârte în jurul enigmei esenței umane, subliniind legătura profundă a acesteia cu natura și explorând calitățile distinctive care îi diferențiază pe oameni de toate celelalte ființe pământene.
Al doilea pas a constat în crearea unui aspect vizual pentru conceptul selectat. În ceea ce privește ilustrațiile, a fost ales un stil abstract pentru a crea o aluzie la peisajul natural, servind drept reflectare a stării interioare și a viziunii asupra lumii a unei persoane. Munții, câmpurile nemărginite, marea profundă, cerul plin de stele și apusurile de soare pitorești - în cele mai mici detalii, poți descoperi un fragment din tine însuți la o privire mai atentă.
Un proiect care deține secretul naturii umane contradictorii și răspunde la cea mai importantă întrebare a Homo sapiens — cine sunt eu?
Strategie de brand / Identitate corporaivă
Logo / Corporate identity
Ai un proiect care te interesează să-l discuți cu noi?
Suntem destul de prietenoși, trimite-ne un mesaj și te